söndag, mars 04, 2007

Vilken rolig dag!

Det har varit en jättebra dag idag, jag har inte fått så mycket gjort, men jag har fått träffa massa härliga tjejer! Det är så roligt att träffas och prata, inspireras och låna/byta grejor med varandra!

Jag fick två grejor gjorda till Cybercropen, det första var en tröja som jag stämplat och doodlat på:


Det andra var en layout, utmaning från Utmaningsverkstan. Jag valde teknikutmaning och fick följande:

Form: Vågigt
Teknik: Gör prickar runt foto eller annat element
Färger: Svart och röd

Så här blev den:


Gjorde även en layout till en utmaning från min mentor: Sy på din LO och använd svartvita papper till färgfoto. Jag har tänkte först sy med maskinen, men eftersom jag inte hade med den så fick det bli korsstygn för hand.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina saker du hann med, jag fick inte gjort något, som vanligt...

Anonym sa...

Hej
Va läckert att scrappa ändring i hårfärg, snyggt är det också, både LOn och hårfärgen.
Var i Jämtland bor du?Är nyfiken eftersom jag är Jämte själv, men är utflyttad, har bott i Hammerdal, Strömsund och Östersund, med omnejd.

Ha de´ elsamaja