måndag, mars 12, 2007

Idag har jag demat...

Idag var jag på en familjecentral och visade upp scrapping. Det var jätteroligt och jag fick faktiskt en layout gjord. :-)



På fredag bär det av till Ö-vik! Två dagar med bara scrapping, ska bli sååå kul! Packade ju grejorna igår för att jag skulle dema idag, så det är ju redan fixat. Bara några småsaker som ska packas med plus att jag måste skriva ut lite foton (och kanske fota lite också).

Idag fick jag rolig post också, det var ett temapaket från Magdas med papper, dekorationer, thickers, pennor och färg! :-) Fick även mina clearstamps från USA, har använt dem på layouten jag gjorde idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superduperfin! Härligt papper och så fina blommor, och så snyggt alfabet...

Anonym sa...

Ser att du precis som jag gillar små fötter =) Dom är så toksöt! =)

Tack för titten!