lördag, mars 31, 2007

Art journal challenge #1, #3 & #7

Har hoppat på Emily Falconbridge's Art journal challenge att scrappa ett spelkort i veckan. Tyvärr ligger jag ju lite efter (hon har hittills lagt upp 12 utmaningar), men jag jobbar på att komma ikapp. Har gjort dem i lite oordning nu i början, de som jag direkt kände att jag hade några idéer på. Baksidorna har jag målat med vit akrylfärg (två gånger) och sen lagt på ett lager Speciality glaze - glitter (men det syns dåligt i scanningen).

Här kommer de (och ursäkta den sneda scanningen och ev. konstiga färger, som t.ex. skorna som är gröna och inte blå):

#1 - Something you are proud of...

Det blev ju såklart mina barn, mina älskade gosegrisar! :-)

#3 - I am...

Jag är unik! Det finns ingen annan som jag! :-)

#7 - Shoes - there is always a story to tell...

Skor ja. Jag hatar att köpa skor. Jag är inte överens med skomodet,
förutom Crocsen, som jag (och min rygg) avgudar!

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad kul att få se de du gör! =) Jag har gjort nr 1-4, ska försöka hinna få upp det i bloggen under dagen. Tänk att ha 52 kort!!!