söndag, januari 07, 2007

Scrapblock...

Fick en scrapblock i slutet av förra året. Gjorde bara ett par tändsticksaskar och några canvasar som vi gav bort i julklapp. Men nu har blocken äntligen släppt, genom utmaningar! Först gjorde jag en LO till en utmaning på Scrappiz; Året du föddes. Så här blev den:


Sen blev jag utmanad av min mentor att scraplifta denna vackra layout, gjord av en tjej som heter ~Mel~ (hennes galleri hittar du här):


Och så här blev min version:


Har även påbörjat en till LO, men jag har fastnat lite med den, så den får vila...

Annars så har jag köpt mig en QK, ett gäng alfabeten och dies till den. Håller på att organisera dies-pärmen nu. Har även gjort i ordning en scraphylla så det ska vara lättare att komma igång och scrappa (jämfört med när jag hade allt samlat i en enda röra i en stor resväska). Så här blev hyllan:

Inga kommentarer: