torsdag, januari 25, 2007

Har inte uppdaterat på några dagar...

men det är för att jag varit upptagen med att skapa. Mest har jag skapat önskevarukorgar hos olika scrapbutiker ;-), men även ett par layouter och ett minialbum. Har inte fotat av dem än, men de kommer förhoppningsvis snart. Idag har jag också suttit och gnuggat bort de irriterande vita ränderna på mina QK-plastfickor, efter ett tips på Scrappiz om att de går bort med stämpelrengöring.

Har varit hemma från jobbet i nästan en vecka (ledig lö-sö, sjuk må-ti och ledig on-to), men i morgon är det tillbaka till verkligheten igen. Får se hur mycket scrap-ork man har då...

Har sålt mitt magnetstämpelset med två alfabeten idag, så ikväll ska jag skicka iväg en beställning till KT Crafts, har varit där inne och suktat efter lite grejor ett tag nu.


Håller på att fixa och trixa med bloggen, så bli inte förvånad om det ändras bakgrund, färger och header lite då och då. ;-)

Inga kommentarer: