onsdag, januari 10, 2007

Motsägelsefull?

Jag HATAR att städa, är slarvig och lat. Men jag ÄLSKAR att organisera! Motsägelsefull? Jag? Näää...

Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på att organisera min nya scraphylla och antagligen ännu fler på min växande QK-samling. Idag har jag suttit och foamat om alla dies som stansat dåligt (pappren fastnar i diesen eller diesen fastnar i pappret). När jag fick mitt Studio satte jag mig genast och foamade, men det räckte ju inte hela vägen (3 bokstäver på varje die) och när jag var färdig kom min smarta sambo och kläckte ur sig: -Men varför klippte du dem inte i mindre bitar? Jaa, säg det... Jag visste ju inte att de inte skulle räcka. Men nu är det fixat i alla fall.

Snart ska jag iväg och hämta ett paket på affären, undrar om det är mitt Vixen eller om det är böckerna? Spännande! :-) Väntar även på att pappa ska komma hit, för de har hämtat upp grejor till mig från Scraphuset.

Inga kommentarer: