måndag, maj 08, 2006

Tillbaka från förrådet...

Trolleyn blir ju suverän som scrapväska! Och i makeup-boxen kan man ju ha diverse småplock, där var det till och med resårband utefter ena sidan så man kan sätta fast grejor! Måste bara fixa nån plywoodskiva eller nåt och lägga i botten av den stora väskan, för de där skenorna för handtaget går ju där, annars går nog pappren sönder. Och sen skulle man ha gjort nån sorts fack, men det ordnar sig nog. Fast helst vill jag ju ha en pappersmapp (för 12"*12" papper), men de verkar vara svåra att få tag i Sverige, i alla fall till ett vettigt pris.

Jag känner mig väldigt ekonomisk och uppfinningsrik. Idag började jag fundera på om man inte kan göra en egen QuicKutz, verktyget skulle man ju kunna köpa, men själva diesen måste man ju kunna göra själv. Lite stål/plåt och så präglar man dem på nåt sätt... Sambon föreslog med en svets, jag vet inte. För jag menar, runt 1000 spänn för varje alfabet! Och man vill ju inte bara ha ett utan kunna variera sig lite! Herregud, man måste ju vara rik för att hålla på med detta! ;-)

Haha, nä det blir nog svårt att göra egna dies, men det är roligt att komma på idéer fast allra roligast är såklart när de går att genomföra! :-)

Inga kommentarer: