söndag, maj 07, 2006

Skärmaskin på väg!!!

Nu har jag beställt en skärmaskin, så nu blir det till att vakta postlådan varje dag!

Beställde även sisådär 700 miljarder papper, men det går ju alltid åt ;-) Köpte massa Bazzil, ur Monochromatic-serien, flera färger och olika nyanser av dem, sen blev det några mönstrade också.

Sen ska jag kika runt lite på vad mer jag bara måste ha, som kanske inte finns i Sverige, så ska mina släktingar som bor i USA få köpa hem till mig. Synd bara att de flyttar hem till sommaren, annars hade man ju fått fixa regelbundna leveranser därifrån. ;-)

Nu tror jag att jag ska gå ner i förrådet och kolla på mina väskor, om de passar till förvaring av mina scrapgrejer. Har nämligen en sån där väska med hjul och matchande makeup-box som jag fick som premie i en bokklubb. Jag menar, varför betala runt 1500:- för en speciell Scrap-tote, när man har grejer i förrådet! ;-)

Inga kommentarer: