lördag, maj 06, 2006

Idag var det äntligen dags!

Jag har varit på mitt livs första scrapträff och det var jättekul! Dessutom blev jag ännu mer övertygad om att jag inte kan leva utan en skärmaskin/papperstrimmer. Jag fick nämligen prova Idas och usch, vad lätt det var att få raka, fina papper! Jag köpte även lite papper och blommor av Ida och gjorde en LO som jag blev väldigt nöjd med!

Provade även en QuicKutz Handtool och en sån måste man ju också köpa, nån gång när man har fett med pengar dvs! Fick även inviga mina nya magnetstämplar och jag är jättenöjd med dem, nu slipper man skriva för hand, det blir mycket snyggare att stämpla.

Har även gjort om min vår-LO lite eftersom jag tyckte det såg lite tomt ut på vänster sida. Satte dit en "bård" med randligt papper.


Denna ska jag skicka in till en skissutmaning som StorsjöScrap har nu under maj månad.

Inga kommentarer: