söndag, april 29, 2007

Lite tid...

Har inte haft mycket tid att scrappa på sistone, då det är mycket som händer i mitt liv just nu (har skrivit om det i min vardagsblog). Men jag har ju varit på studiecirkel 3 ggr och då fått lite gjort, 1 AJC, 2 layouter och ett paperbagalbum. AJC-kortet har jag inte scannat in, men här kommer bilder på resten:


Detta var en utmaning att använda de "döda träden", tycker inte att de är snygga, men jag är nöjd med resultatet. :-)

Denna gjorde jag på den andra studiecirkelträffen, men det känns som att det saknas något.

Paperbagalbum. Det är inte färdigt ännu, det ska dit journaling och ev. några dekorationer.



Sen så har jag fått hem lite nya grejor, Sophisticate gift set och Cuttlebug-alfabetet Hippie chick har äntligen landat hos mig! Hippie chick köpte jag på ebay för 307:- inkl. frakt, inte illa!

2 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Jättefina LO:s du är verkligen superduktig. Oh, vilak fina blommor du gör - jag blir frön i ansiktet av avundsjuka!

Ha en bra kväll.

Marie - Med mina händer... sa...

Nej men Hallå! Välkommen tillbaka! ;-) Jättefina grejer du gjort! Hoppas du hittar lite mer scraptid för det är ju en fröjd att kika in här!