onsdag, februari 21, 2007

En klocka

Japp, jag har scrappat en klocka. :-) Den var så ful och trist, svart med blanka metallsiffror och fula visare. Nu är den mycket snyggare! Har använt CBX papper, QK Vixen siffror, Heidi Swapp Ghost shapes & Bling borders och slutligen massa Primablommor. :-)



Har även provstansat Maddie Anne och det funkar perfekt! :-) Och nu har jag tjänat ihop pengar för att kunna betala för det också, auktionerna gick ut idag och inbringade 1375 kr (M-A kostade 1349).

Om du är sugen på en embossingfön/pistol säljer jag en här. Auktionen går ut i morgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin den blev! :) Duktigt!

LindaDesigns pysselhörna sa...

Whoah vilken läcker klocka!!! Jag har funderat på att scrappa våran,men inte vågat. Men nu blev jag helt klart inspirerad!!

Cecilia sa...

Kulig klocka..! Man kan verkligen scrappa det mesta! Vixen är nice.

Anonym sa...

Cool klocka!! Jaså du har skaffat dig Maddie Anne... Hon står faktiskt överst på min inköpslista och kommer nog att landa här hemma den närmaste månaden... *suktar*

Sanna F sa...

Vilken snygg klocka!!!!
En sån ska jag altra när jag får ett eget scraprum : )
Tack för inspirationen.