onsdag, februari 14, 2007

Dies, dies & dies...

I morse fick jag ett infall och beställde QK-alfabetet Maddie Anne från Magdas.


Har inte riktigt tyckt att det varit min stil tidigare, men i morse tyckte jag tydligen det. ;-) Vi får väl se när det kommer... För att finansera detta köp insåg jag att jag måste göra mig av med något av de alfabeten jag redan har. Det blev till slut Metro och Katie (båda skinni mini) som åkte ut på Tradera. Har knappt använt något av dem och de känns inte riktigt som "jag". Om du är intresserad av auktionerna hittar du dem här.

Idag kom post från QuicKutz, det var mina replacement-dies; Z i Vixen, P, Q & R i Studio och ena alien-diesen. Skönt att ha dies som funkar. Fick även knappar från en knapp-swapp på Scrappiz.

Så nu väntar jag alltså på Maddie Anne, ett gäng dies jag beställt från Scraphuset och clearstamps från KT Crafts.

Inga kommentarer: