söndag, juli 16, 2006

Länge sen sist...

Efter Skåneresan hade jag varken tid eller lust att scrappa, men förra söndagen hade vi en scrapträff och då kom lusten tillbaka. Vi var 8 tjejer som träffades och scrappade tillsammans. Jag gjorde hela 3 LO:s den dagen! Sen har sambon och barnen varit borta i en vecka (och kommer inte hem än på några dagar), så då har mina scrapgrejer fått ligga framme på köksbordet och jag har scrappat när lusten fallit på. Sammanlagt denna vecka (inkl träffen) har det blivit 9 LO:s! Jag som bara gjort 7 st tidigare, på 3 månader!

Här kommer alla mina senaste alster (nyast först och äldst sist). Tyvärr är några av bilderna inte så bra då sambon har digitalkameran, så jag har tagit med kameramobilen. Kommer att lägga in bättre bilder på dem när kameran är hemma igen.








Inga kommentarer: