tisdag, juli 18, 2006

Dubbel & enkel...

Idag har jag scrappat min första dubbel-LO, hade så många bilder från min skolavslutning som jag ville ha med så de rymdes inte på en sida. Sen så har jag äntligen gjort dotterns Princess-LO som jag gått och funderat på länge... Jag är inte riktigt nöjd, men det går ju att göra mer med den om man vill, fast jag vill ju inte skymma det söta pappret så jag vet inte hur jag ska göra. Blommorna på kanten av bilden har jag satt ditt för att det var personer i bakgrunden av bilden som jag inte ville ha med på LO:n. ;-) Bilderna är scannade, så därför kan färgerna vara lite knasiga och sen är det skarvar som jag inte fått till riktigt.




2 kommentarer:

chizeo sa...

Så mysiga! Gillar verkligen dubbelLo'n, sköna färger och den riktigt dryper av nostalgi :)

Marie sa...

oh vilka härliga layouter du har gjort!