fredag, juni 09, 2006

Jag avbeställde ordern

från pappochscrap.se för det tog så lång tid. När man beställer saker vill man ju helst ha dem igår! ;-) Men jag la en beställning hos scraphuset.se istället, det ligger i Ö-vik och pappa fick hämta upp paketet för de skulle ändå hit igår. Snacka om snabb leverans och helt gratis dessutom! ;-)

Det blev i alla fall allt jag listade nedan, utom bradsen och "rub-onsen", tog istället andra rub-ons. Sen var jag tvungen att ha en till Fluid chalk, i färgen Creamy brown, lite påfyllning av cardstocken, några mönstrade papper och en svart penna. Som tur var kom skattepengarna igår, så jag slipper ha dåligt samvete att det rusade iväg lite i pris... ;-)

Gjorde studentkort till lillebror och hans tjej igår, ska fota dem sen och lägga in.

Inga kommentarer: