lördag, juni 10, 2006

En liten enkät...

Tänkte det kunde vara roligt att svara på denna enkät nu och sen igen när man hållit på lite längre, för att se hur olika svaren (kanske) blir...

1. Vem är du?
-Johanna, 25 år, bor med sambo och två barn i Jämtland.

2. Hur länge har du scrappat?
-Gjorde min första LO april -06 efter att ha hållit på med digital scrapping ett tag och länge funderat på att börja med vanlig scrapping. Surfade runt en hel del och köpte på mig lite material innan jag väl började.

3. Hur beskriver du din scrap-stil?
-Enkel?

4. Vill du ändra något i din scrapstil?
-Jag skulle vilja våga "ta ut svängarna" mer, kanske dekorera mer.

5. Vad gillar du inte, vad skulle du själv inte ha på en scrapLO?
-Vet inte riktigt än, men knappar är väl inget som jag måste ha.

6. Har du några förebilder inom scrap?
-Nej, inte än...

7. Favoritpapper (leverantör)?
-Bazzils cardstock, användbart till mycket! Bakgrundspapper, klippa ut dekorationer osv. Finns i så väldigt många färger, nyanser och strukturer!

8. Köper du några tidningar /vilka?
-Nej.

9. Har du några scrapböcker/vilka?
-Nej, men jag funderar på att köpa Encyklopedia of Scrapbooking

10. Favoritfärg att scrappa i? (känner du tex att många LO´s går i samma färg?)
-Har ingen speciell, men jag gillar milda färger. Och starka... Haha!

Inga kommentarer: