söndag, mars 15, 2009

Pysselhelg i Ö-vik

I helgen har jag varit på pysselträff i Ö-vik, ca 100 pysselsugna tjejer var på plats. Inspirationen flödade och jag fick fem layouter gjorda, de flesta till bröllopsalbumet.

Den första var en snabbutmaning, man fick ett papper med 25 olika kriterier i rutor, man skulle ta 5 i rad och få med alla 5 på en layout. Jag valde hjärtan, något i plats, 3 foton, handskriven text samt inget mönstrat papper.

Den andra var till en tävling som gick ut på att ha tre av samma sak på en layout, minst tre saker skulle man ha tre av. Jag har tre blommor, tre hjärtan och tre punchinella.

Den tredje gjorde jag inte till nån tävling. Den handlar om mig och mina syskon.

Den fjärde var inte heller till nån tävling. Om mina nya tatueringar, dold journaling under fotona.

Den sista snabbscrappade jag till en av tävlingarna, man skulle inspireras av Ångermanlands landskapsblomma. Jag är ju en Ångermanlänning boende i Jämtland, dold journaling under fotot.

Inga kommentarer: